חיפוש
Close this search box.

קורס מדריכי רכיבה טיפולית – המדריך המלא

קורס מדריכי רכיבה טיפולית – המדריך המלא

קורס מדריכי רכיבה טיפולית
קורס מדריכי רכיבה טיפולית

אחד הקורסים המבוקשים בשנים האחרונות, זאת תודות לעלייה במודעות לגבי התוצאות המדהימות שמופקות מתהליכי טיפול באמצעות בעלי חיים הוא קורס מדריכי רכיבה טיפולית.

מטרתו של קורס רכיבה טיפולית הנה לספק לסטודנטים ידע תיאורטי מעמיק לצד התנסות בשטח תוך מתן כלים ושיטות שיסייעו בתהליך הטיפולי לסוגיו השונים. בסופו של דבר הרעיון הוא לאפשר למדריכים לפתח עצמאות מלאה בשטח ולבנות תכנית טיפול תלוית צורך עבור אוכלוסיות מיוחדות. במהלך הקורס, יקבלו הסטודנטים ליווי והדרכה צמודים לאורך כל הדרך.

קצת על רטורנו

מרכז רטורנו הוא מוסד ללא כוונת רווח שנוסד כבר בשנת 1989 ומטרתו העליונה הנה לטפל בבעיית ההתמכרויות לסוגיה השונים. במרכז ניתן לקחת חלק בקורס מדריכי רכיבה טיפולית מקצועי המבוסס על שיטת הדרכה ייחודית הנקראת ״שיטת 12 הצעדים״. כל הסוסים בחווה הטיפולית נבחרו בקפידה רבה ומתאימים באופן ספציפי לתהליך טיפולי עם אוכלוסיות שונות. הקורס מתבצע בפיקוח מלא של מינהל הספורט בישראל.

למי מתאים הקורס?

צעירים מעל גיל 20 שמחוברים לבעלי חיים ובני אדם, נתינה היא חלק בלתי נפרד מהDNA שלהם, בעלי סבלנות, יכולת הקשבה ויצירתיות.

מה לומדים בקורס?

מגוון של קורסים בשילובים שונים בהתאמה אישית לפי הצורך, בהם מועברים תכנים הכוללים בין השאר טכניקות טיפול, תיאוריות של רכיבה טיפולית, ניתוח התנהגות, הכרת אופיו וגופו של הסוס, עבודה עם קשיים התנהגותיים, התנסות מעשית בטיפול מבחחינה רגשית ומוטורית, כלים לפיתוח קריירה עתידית בתחום ועוד.

המדריכים בקורס שנמשך 18 חודשים הם עמרי לבני – מנכ״ל מרכז אופק להכשרת מטפלים ומאמנים, מדריך רכיבה מקצועי ורכז הקורס, אשיר קול – מדריך רכיבה טיפולית מקצועי – מבכירי המאמנים והרוכבים בישראל והרב איתן אקשטיין – מנכ״ל רטורנו.

תנאי הקבלה לקורס כוללים מבחן רכיבה מעשי וראיון אישי. מי שיעמוד בהצלחה בכל המבחנים המעשיים והעיוניים יקבל תעודת ״מדריך רכיבה – לימוד״ באישור מינהל הספורט ותעודת ״מדריך רכיבה טיפולית״ מטעם מרכז אופר ורטורנו, תעודות שיאפשרו למדריך לעסוק בהדרכה טיפולית בכל הגילאים.

מאמרים נוספים
התמכרות
האם התמכרות קורית רק לבעלי מעמד סוציו אקונומי נמוך? בוא נבדוק את הנתונים.

הנחת יסוד נפוצה גורסת כי התמכרות לסמים, אלכוהול, הימורים ועוד, היא נחלתם של אנשים ממעמד סוציואקונומי נמוך. דימוי זה, המוטמע בחברה, גורם לאנשים רבים להאמין כי הם "חסינים" מפני התמכרות,

קרא עוד »

תוכן עניינים

אנחנו כאן בשבילכם…

retorno@retorno.org

טלפון:  0533773070
פקס: 02-999-8243

מלאו פרטיכם ונשוב בהקדם:

תרום לרטורנו

תרומה באמצעות פייפל
לדרכים נספות לתרום, הקלק כאן.

אנחנו כאן בשבילכם

התקשרו 053-3773070 או השאירו פרטים ונחזור אליכם

יום החשיפה והטיפול ללא עלות

אתם, החיילים והמילואימניקים היקרים שלנו

הגאווה שלנו, הכח שלנו, הנס שלנו

נלחמתם בשביל כולנו ועכשיו אתם נלחמים כדי לחזור לחיים
אנחנו כאן, בשבילכם ♥ לעזור לכם להתמודד עם הטראומה

נלחמתם בשביל כולנו ועכשיו אתם נלחמים כדי לחזור לחיים. ♥ אנחנו כאן, בשבילכם ♥ לעזור לכם להתמודד עם הטראומה

מוזמנים

ליום
חשיפה

חול המועד

חמישי 25 לאפריל

18:00 – 15:00

בתוכנית: מפגש עם העולם הקסום של טיפול בעזרת סוסים וכלבים. מפגש עם מדריכים ואנשי מקצוע מומחים בתחום הטראומה והיכרות עם תוכנית הטיפול חוות חוסן תהליך שיקום בהובלה ובהכוונה של אגף השיקום במשרד הבטחון

נוף משגע וכיבוד כשר לפסח

להרשמה במייל: lilach@retorno.org‏

דילוג לתוכן